שאלות ותשובות
מי אנחנו
אפליקציית Shareitt היא פלטפורמת מסחר חברתית המאפשרת החלפה של פריטי יד שניה חדשים או משומשים בצורה פשוטה, מהנה, וחווייתית. אנחנו ב-Shareitt מעוניינים שתנצלו בחוכמה את עודף הפריטים העצום שאינו בשימוש או שאין לכם בו צורך, ותייצרו ממנו רווח בדמות נקודות Shareitt שיאפשרו לקבל פריטים רלוונטיים יותר עבורכם ממשתמשים אחרים.
אם אתם כבר כאן סימן שעברתם את המשוכה הראשונה והיא הורדת האפליקציה. אחרי תהליך רישום קצר ובסיסי (לא חובה), אתם יכולים להתחיל ולחפש פריטים שמעניינים אתכם בקטגוריות השונות.
במקביל אתם יכולים כבר להעלות פריטים למסירה, לקבל פריטים ממשתמשים אחרים (אם נרשמתם, קיבלתם מאיתנו נקודות כמתנת הצטרפות), להגשים משאלות ועוד. תתחילו, זה דיי פשוט.
איך מתחילים להשתמש ב-Shareitt?
שאלה מצוינת. Shareitt מאפשרת לכם מצד אחד לקבל פריטים בלי לבזבז כסף. מצד שני, היא מאפשרת לכם להפוך את הפריטים שאתם לא משתמשים בהם לערך אמיתי. אם אתם ממש רוצים לדעת, אז כשאתם משתמשים ב-Shareitt אתם גם תומכים ברווחה הכלכלית שלכם ושל המשתמשים האחרים, הופכים את החברה שלנו לטובה יותר ובו זמנית שומרים על כדור הארץ בניצול עודף קיים למען סביבה בריאה יותר.
למה לי בעצם להשתמש ב-Shareitt?
מהם נקודות Shareitt?
נקודות Shareitt הם למעשה המנוע מאחורי האפליקציה. הם משמשים, בדומה לכסף אמיתי, לתמחור הפריטים שאתם מעלים למסירה או מקבלים ממשתמשים אחרים. העיקרון פשוט, תחשבו שהנקודות הללו מייצגים שקלים. רק תזכרו שלא מדובר בכסף אמיתי.
כדי לקבל נקודות Shareitt צריך בעיקר להשתמש באפליקציה, כלומר למסור ולקבל פריטים. את הנקודות אפשר לקבל בשתי דרכים עיקריות: הראשונה, ממשתמשים אחרים. ככל שתעלו ותמסרו יותר פריטים איכותיים, ככה תוכלו לצבור עוד ועוד נקודות. השניה, מאיתנו. חפשו את אייקון המתנה בחלק העליון של המסך, ותראו כמה מתנות אנחנו הולכים לחלק לכם לאורך הדרך.
איך מקבלים נקודות Shareitt?
ספרו עוד קצת על המתנות
המתנות שאנחנו נותנים מבוססים על השימושיות שלכם באפליקציה. אנחנו רוצים לעודד אתכם להעלות כמה שיותר פריטים איכותיים, למסור ולקבל פריטים, לשתף את האפליקציה בין החברים שלכם ולגרום לכם להגשים משאלות למשתמשים אחרים. אנחנו מבטיחים שאתם תהיו מרוצים מכל מתנה שתצליחו לפתוח.
איך מעלים פריט?
בלחיצה על + הנמצא בסרגל התחתון תגיעו לעמוד העלאת פריט שם תוכלו למצוא גם את כללי העלאת הפריט וגם את כל המידע שאתם צריכים לשתף בנוגע לפריט שתעלו. חשוב שתתארו את הפריט בצורה הטובה ביותר, תתאימו אותו לקטגוריות הרלוונטיות, תציינו את הערך הכספי שלו בעולם האמיתי ותספרו לשאר המשתמשים איך הם יכולים לאסוף את הפריט. אל תשכחו ללחוץ על כפתור "העלה את הפריט".
האם חובה להעלות תמונות של הפריט?
כן. אנחנו ממליצים לכם להשקיע בתמונה. ככל שהיא תהיה טובה יותר מצד אחד ואותנטית מצד שני, ככה תגדילו את הסיכויים שלכם למכור את הפריט. השתדלו לצלם בעצמכם ולא להשתמש בתמונה מהאינטרנט. עשו זאת במקום עם תאורה טובה, על רקע אחיד עם עדיפות לרקע לבן וצלמו מספר תמונות מזוויות שונות. עוד המלצות על צילום נכון תוכלו למצוא בעמוד הבית.
איך מוסרים פריט?
אחרי שהעלתם את הפריט בהצלחה, יוכלו המשתמשים האחרים לבקש מכם לקבל את הפריט. אתם תקבלו הודעה עם בקשה לקבל את הפריט ותוכלו לאשר אותה על ידי לחיצה על כפתור ׳אישור׳ בצ׳אט עם הקונה.
איך מקבלים פריט?
ניתן להכנס למרקטפלייס שלנו דרך הסרגל כלים בתחתית העמוד. לאחר שבחרת פריט לטעמך, לחץ עליו בכדי להכנס לעמוד הפריט. בעמוד הפריט, לחץ ״אני רוצה".
יש לך שאלה למוסר? ליד כפתור ״אני רוצה״ ישנה אפשרות להיכנס לצ׳אט מול המוסר ולשאול שאלות ספציפיות לגבי אותו פריט. כעת יש להמתין שהמוסר יאשר את בקשתך. ברגע שהמוסר מאשר, הנקודות עבור הפריט יועברו אוטומטית מהארנק שלך למוסר.
ברגע שהפריט בידך יש ללחוץ על כפתור ״אישור הגעה״ בצ׳אט או תחת קבלת פריטים בעמוד האישי.
אהבתי פריט מסויים, אז לחצתי על אייקון הלב. מה זה אומר?
לחיצה על אייקון הלב - לייק, משמש כסימון פריטים שאהבת כדי שתוכל לסנן ולראות אותם ב- ׳המועדפים שלי׳ ולשמור אותם להמשך.
איך אני מחפש פריט ספציפי או מסנן פריטים?
בעמוד המרקט, מצד שמאל למעלה היכן שמופיע זכוכית מגדלת, ניתן לחפש פריט לפי מילה. בנוסף, בשורה מתחת לזכוכית מגדלת ניתן לעשות סינון פריטים לפי טווח מחירים, מרחק, פריטים בהנחה, רק מחברים שאני עוקב, קטגוריות ומיון לפי קריטריונים נוספים.
מה זה משאלה?
בדומה להעלאת פריט למסירה, ניתן להעלות משאלה לפריט שאתה מעוניין לקבל. מישהו אחר יכול להיתקל במשאלה בעמוד המשאלות, ולנסות להגשים לך אותה. ניתן להגיע לעמוד המשאלות דרך עמוד הבית.
איך אני מעלה משאלה?
לאחר לחיצה על כפתור ה "+", בחר ׳משאלה׳ והוסף את כל הפרטים על הפריט אותו אתה מעוניין לקבל (אפשר לראות את כללי העלאת משאלה הנמצאים בדף זה). לא לשכוח ללחוץ בסיום אישור.
אני רוצה להגשים למישהו משאלה, איך אני עושה את זה?
בחר משאלה להגשמת בעמוד המשאלות (אליו ניתן להגיע דרך עמוד הבית) ולחץ על הכפתור הכחול ״הגשמת משאלה״. כעת מלא פרטים על הפריט אותו אתה מעוניין להגשים עבור נקודות ולחץ על כפתור ׳אישור׳.
מי רואה את פריט ההגשמה שלי?
רק מבקש המשאלה יוכל לראות את פריט ההגשמה שהעלת.
איך ניתן להזמין חברות או חברים לאפליקציה?
בעמוד הבית, יש לינק לעמוד הפניית חברים וחברות. על כל חבר שהצטרף תוכל להרוויח נקודות נוספות! על כל חבר שמסר פריט, תרוויח נקודות נוספות :)
מהן האופציות לאיסוף/משלוח פריט?
המשתמים שלנו מעבירים פריטים במספר דרכים שונות:
דרך ראשונה היא איסוף עצמי-התיאום יתבצע בין המוכר לקונה. הכי פשוט וקל.
דרך שניה היא שירותים מחוץ לאפליקציה כמו דואר/בוקסיט... כל אלו בעלות שיקלית וגם כאן התיאום מתבצע בין המוכר והקונה.
דרך שלישית היא בין משתמשים באפליקציה! ישנם משתמשים שנקראים ״משנעים״ המסייעים להעביר פריטים מהמוכר לנקודות איסוף נוספות תמורת מטבעות. לפרטים נוספים על פיילוט השינועים, ניתן לראות שאלות ותשובות בנושא שינועים.
קניתי פריט, איך אני יודע אם נקודת האיסוף שלו היא בתוספת תשלום נקודות שינועים?
במפת עמוד הפריט, ניתן לראות אם אופציית איסוף הפריט היא באמצעות נקודות או לחילופין באיסוף עצמי, ללא נקודות.
כמה נקודות שינוע הפריט עולה לי?
יש שני סוגים של משנעים:
משנעים אשר רק מאחסנים את הפריט עבורך בעלות של 5 נקודות.
משנעים אשר מעבירים את הפריט הלאה בעלות של 10 נקודות.
עלות סך כל השנועים עבור היעד, יופיע על המיקום במפה של דף הפריט. לדוגמא, במידה והעברת הפריט לכתובת לידך הייתה כרוכה באחסון ושני משנעים, העלות תהיה 25 נקודות.
איך אני מעביר את הנקודות עבור השינועים?
לאחר העברת הפריט מהמוסר למשנע או ממשנע אחד לאחר, יישלחו אליך קישור/ים לתשלום על ״שינוע״ מהמשנעים עצמם. יש להיכנס ללינקים ולרכוש את השינועים עבור היעד המבוקש.
גם אני רוצה לקחת חלק בשינועים על הדרך, איך מתחילים?
נשמח להעביר פרטים נוספים! בבקשה צור קשר בצ׳אט עם Shareitt.
מה זה שינועים?
שינועים זו דרך משלוח חברתית להעברת פריטים שמציעים משתמשים באפליקציה. ישנם משתמשים שנקראים ״משנעים״ המסייעים להעביר פריטים מהמוכרים לנקודות איסוף נוספות תמורת מטבעות.
איך זה עובד?
לאחר מסירת הפריט ובחירת נקודת איסוף על ידי המקבל, המוסר מעביר למשנע את הפריט ופרטי המקבל. המשנע ישלח לינק לתשלום פריט שינוע ויתאם הגעה מול המקבל לצורך איסוף הפריט. במידה ויש יותר ממשנע אחד, ישלחו מספר לינקים לפי מספר המשנעים.
איפה רואים נקודות איסוף?
בעמוד הפריט, ניתן לפתוח את המפה ולראות את כל נקודות האיסוף - איסוף עצמי ו/או על ידי משנעים (בעלות נקודות נוספים). לאחר שמצאת מיקום בקרבתך, תאם מול המוסר להיכן להעביר את הפריט.
כמה נקודות זה יעלה לי?
יש שני סוגים של משנעים: משנעים אשר רק מאחסנים את הפריט עבורך בעלות של 5 נקודות ומשנעים אשר מעבירים את הפריט לנקודות האיסוף בעלות של 10 נקודות. עלות סך כל השינועים עבור היעד, יופיע על המיקום במפה של דף הפריט.
איך אני מעביר את הנקודות עבור השינועים?
לאחר העברת הפריט מהמוסר למשנע או ממשנע אחד לאחר, ישלח אליך קישור לתשלום על ״שינוע״ מהמשנעים עצמם. יש להיכנס ללינק ולשלם על השינוע או את האחסון עבור היעד המבוקש. חשוב מאד לשמור נקודות עבור שינועים אלו.
האם גם אני יכול למכור פריטים ולהעבירם באמצעות משנעים?
על מנת להשתתף בפיילוט ולהיעזר במשנעים, יש ליצור קשר בצ׳אט עם Shareitt ונשמח להעביר לך פרטים נוספים.
מהן המלצות?
המלצות הן תוספת לעמוד הפרופיל של כל משתמש בו ניתן לראות המלצות במגוון קריטריונים מוגדרים שהוענקו על ידי משתמשים עם חשבונות מאמותים בלבד. הקריטריונים הם: זמינות, תמחור, איכות, אמינות, היצע, יעילות, חברתיות.
היכן ניתן לראות המלצות על חשבון מסויים?
בעמוד הפרופיל של המשתמש ניתן ללחוץ על כפתור ההמלצות ולראות את ההמלצות בקריטריונים השונים.
כיצד גם אני יכול לתת המלצות על חשבון אחר?
במידה והחשבון שלך הינו חשבון מאומת, ניתן לתת המלצות על חשבונות אחרים. לפרטים נוספים על חשבונות מאומתים ראה ״חשבונות מאומתים״ בשאלות ותשובות.
מהו חשבון מאומת?
חשבון מאומת הוא חשבון משתמש העומד במספר קריטריונים שהוגדרו על ידי Shareitt ומטרתו לשפר את תהליכי החלפת הפריטים בין המשתמשים באפליקציה. סימון "חשבון מאומת" בעמוד הפרופיל מגדיל את רמת הביטחון של משתמשים המעוניינים לקבל או למסור פריט למשתמש זה. משתמשים עם חשבונות מאומתים בלבד יכולים לתת המלצות כלליות על משתמשים אחרים במערכת.
היכן ניתן לראות האם חשבון הוא מאומת?
בעמוד הפרופיל של המשתמש ניתן לראות אם יש סימון של חשבון מאומת.
כיצד גם אני יכול לקבל חשבון מאומת?
אימות נעשה באופן אוטומטי לאחר שהגעת ליעדים הבאים: חודשיים באפליקצייה, חמישים מסירות שונות לעשרה אנשים או יותר והמלצות מחמישה משתמשים מאומתים יהפכו את חשבונך למאומת. חשבונות שעברו בדיקה ייפסלו ולא יהפכו לחשבונות מאומתים.
ברגע שחשבונך עבר בדיקה, המערכת תפסול אותו אוטומטית. על מנת לבקש בדיקה מחודשת של החשבון, נא צרו קשר באימייל: Info@shareitt.com. אנחנו נקבל בקשות אימות לחשבונות שנבדקו פעם אחת בלבד. האימות יכול להתבצע כחודשיים או יותר לאחר בדיקת החשבון.